spaceinv

Opis forum


#1 2008-03-10 09:52:52

Vynder

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-09
Posty: 28
Punktów :   

strategie

tu mozecie wpisywac wlasne przemyslenie odnosnie strategii budowania imperium:)

Offline

 

#2 2008-03-10 20:25:17

s2r

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-03-10
Posty: 7
Punktów :   

Re: strategie

hej. co do strategii:
może mała sonda:
jesteś za
a) najpierw dużo kopalni, potem statki
b) jak najszybciej transportery, do łupienia innych
c) ja tak tylko sobie klikam
pzdr
/s2r

Offline

 

#3 2008-03-10 20:36:17

Vynder

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-09
Posty: 28
Punktów :   

Re: strategie

wg mojej oceny zdecydowanie najpierw rozwoj w surowce (do ok 10-12 lvl zelazo ok 10 lvl metal 10-12 lvl krypto oraz ok 8 lvl spice - pozniejsze wymagania sa iscie galaktyczne a ciag badan wydaje sie nie miec konca - w miedzyczasie budynki pozostale typu centrum rozwojowe (przyspiesza budowe) czy laboratorium badawcze (technologie) itp - ale to tylko moje spostrzezenia:)

inna sprawa to "farmienie" nieaktywnych - mozna na tym nieco zyskac - z moich doswiadczen jakies 1000-5000 jednostek roznych surowcow

najlepsze efekty daje oczywiscie "farmienie" aktywnych - jesli wyslalismy sonde i wiemy ze obrona dziurawa jak sito albo jej brak - flota pelna usmiechnietych buziek wraca zaladowana po brzegi prezentami dla tubylcow. oczywiscie wolalbym zebyscie "farmili" tych bez sojuszu (wydaje sie logiczne wiec nie bede tlumaczyl dlaczego) ale jak zawsze mowilem - wolna wola z odrobina rozsadku:)

Offline

 

#4 2008-03-12 19:11:28

garthennis

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-03-12
Posty: 2
Punktów :   

Re: strategie

ja tez uwazam ze na poczatku trzeba sie ekonomicznie rozbudowac, by w razie jakiegos wrogiego ataku zawsze miec zaplecze i mozliwosc szybkiej odbudowy, w sumie to na razie mam poziomy zelazo/metal/kryp/spice: 16/12/14/10 a nie mam nawet ani jednego transportera...
ale niedlugo sie za to zabiore

Offline

 

#5 2008-03-13 21:18:31

Vynder

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-09
Posty: 28
Punktów :   

Re: strategie

kilka wklejek od naszych dzielnych i ciezko pracujacych CRB-ow:)

ze wzgledu na stosunkowo niskie koszty budowy kilku pierwszych poziomow polecam fabryke termosolarna jaka alternatywne zrodlo energii. Przydaje sie szczegolnie w sytuacjach naglego zapotrzebowania na prad np. po rozbudowie kopalni na wyzszy poziom, kiedy nagle skokowo rosnie zapotrzebowanie na energie tworzac bilans ujemny. energia termosolarna kosztuje spice, ale w momentach deficytu energii warto sie fabryka term. wspomagac. Gdy glowne zrodla uda sie rozbudowac, el. termosolarna po prostu wylaczamy. Tak na marginesie wg mojej oceny wieksze straty w produkcji wystepuje przez wadliwie dzialajaca gre (opoznienia), niz ze wzgledu na chwilowe przeciazenia elektrowni   - by solarpeef


jak wiemy podczas jednego napadu mozemy zabrac max polowe surowcow
zamiast np wysylac 6 transporterow na raz lepiej podeslac 3 razy po 2, wiecej zgarniemy
przyklad
gosc ma 30 000 do skrojenia
gdy wyslemy 5 malych transportowcow (pojemnosc w sumie 30 000) zabierzemy 15 000
ale jak wyslemy 2 potem 2 i potem jeszcze 2 w odstepach kilku sekund to rabujemy:
pierwszy rzut 12 000 (gosciowi zostaje 18 000)
drugi rzut 9 000 (gosciowi zostaje 9 000)
tzreci rzut 4500
w sumie zabieramy 25500    -  by bartuchna

Offline

 

#6 2008-03-14 01:51:53

s2r

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-03-10
Posty: 7
Punktów :   

Re: strategie

ja osobiscie jestem za jak najszybszym lataniem vel farmieniem, szczegolnie gdy tylu zoltkow w kolo. zo ok 2 tygodnie zniknie naprawde latwy przyplyw sorowki. a co do domku zwieziez od rau w kopalnie mozesz wlozyc. ja jednego dnia zarobilem 100 pktow z "polowow". znalazlem 2 konkretne farmy, ktore mialy po 99999 zelastwa (lol) i okolo dwudziestu paru tysiow kryptonitu. zczyscilem najefektywniejszym sosobem. wzor: liczysz sume  Z+M+K+S dzielisz na 2 (50% mozna podtegowac na raz) i wysylasz odpowiednia ilosc transporterow by zabrac sie zpowrotem. druga fala polowa mniejsza od pierwszej, a jak masz odpowiednie warunki to i 3cia fale posylasz -takze polowa drugiej i zczysciles planete w 75%
pzdr
/s2r
p.s. nie oplaca sie latac samymi mysliwcami. bojowe jednostki zabierasz tylko jak jest obrona, ale u "zoltych" z mala iloscia pkt raczej nie spotykana. dobrze miec szpiegowskie sondy, wtedy walisz juz na pewniaka. 

Offline

 

#7 2008-03-18 20:20:18

Vynder

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-09
Posty: 28
Punktów :   

Re: strategie

co do strategii - wielu zostalo zaatakowanych - chcialbym Wam podrzucic jeden z nieco zniechecajacych do ataku przykladow - gosc ma nieco ponad 200 pkt.

Raport szpiegowski Hoth [11:275:02] z 2008-03-18 20:12:28
Żelazo     Metal     Kryptonit     Spice     Energia
44067     4125     3632     7484     1029
Budynki
Kopalnia żelaza     15     Piec hutniczy     13     Kopalnia kryptonitu     10     Kopalnia spice     8     Elektrownia fuzyjna     14
Centrum rozwojowe     3     Laboratorium badawcze     4     Fabryka broni     5     Baza floty     2           
Obrona
Moździerz     10     Lekkie działo grawitacyjne     14                                   
Flota
Mały myśliwiec     3     Ogniwo słoneczne     8                                   
Badania
Technologia kopalni     1     Technologia energetyczna     4     Badania napędu     2     Mechanizm napędowy rakiet     1     Technologia szpiegowska     2
Technologia broni     2     Technologia osłony     2     Technologia grawitacji     2                       
Szansa na odparcie szpiegowania: 0%

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kinofan3gp.pun.pl www.tstramwaj2.pun.pl www.przyjacielesw4.pun.pl www.wielkopolskiots.pun.pl www.warofvillage.pun.pl